دسته بندی اخبار و مقالات
اخبار و مقالات باریش
آیین نکوداشت کیوان ساکت در مشهد برگزار می شود
شنبه, آذر 11, 1396 by eamaster

دبیر انجمن دوستداران حافظ از برگزاری آیین نکوداشت کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی در یکی از بنیادهای خیریه شهر مشهد خبر داد.

مجید پازوکی دبیر انجمن دوستداران حافظ با اعلام این خبر افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز یکشنبه ۵ آذر با حمایت موسسه خیریه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی «همدم» و همکاری بنیاد کودک از تلاش های کیوان ساکت به عنوان یکی از هنرمندان مطرح موسیقی ایرانی که در سال های اخیر همکاری های بسیار موثری با این موسسه خیریه داشته، قدردانی می شود.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این آیین نکوداشت قرار است از تندیس استاد کیوان ساکت نیز با حضور تعدادی از هنرمندان مطرح موسیقی و هنرهای تجسمی کشورمان رونمایی شود. این در حالی است که بعد از برگزاری مراسم هم جشن امضای کتاب «گزیده ردیف کاربردی موسیقی ملی ایران» در این مکان برگزار می شود.

دبیر انجمن دوستداران حافظ گفت: فرهاد فخرالدینی، حسن ناهید، نادر مشایخی، محمد سریر، اسرافیل شیرچی، غلامحسین امیرخانی سهیل محمودی، رسول مرادی و تعدادی دیگر از هنرمندان افرادی هستند که برای حضور در آیین نکوداشت به مشهد سفر می کنند.

تمامی حقوق این پورتال متعلق به آموزشگاه موسیقی باریش می باشد.
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟