دسته بندی اخبار و مقالات
اخبار و مقالات باریش
رزا بوش: دلم می‌خواست در سفرم به ایران به کنسرت «کیهان کلهر» بروم که میسر نشد
سه شنبه, ارديبهشت 03, 1398 by eamaster

نشست خبری «رزا بوش» -تهیه کننده مستند مشهور «باشگاه اجتماعی بوئناویستا»-  در حالی برگزار شد که این تهیه‌کننده برای ساختِ مستندی از موسیقی ایران اظهار تمایل کرد و گفت دلش می‌خواسته در سفرش به ایران به دیدنِ کنسرتِ «کیهان کلهر» برود که این امر برایش میسر نشده است.

 او در این نشست بیان داشت: «باشگاه اجتماعی بوئناویستا» از نظر اقتصادی یکی از بهترین فیلم‌ها بود و نامزد اسکار شد. من افتخار می‌کنم که این مستند طریقه استفاده از موسیقی در فیلم را تغییر داد. موسیقی این فیلم بی نظیر است اما علت موفقیت چشمگیر فیلم، موسیقی‌اش نبود. موزیسینی که در فیلم می‌بینیم شناخته شده نیست؛ اما زمانی که به پیری می‌رسد به موزیسینی مطرح تبدیل می‌شود. ممکن است در جوانی فرد موفقی نباشید اما در سنین پیری گاه زندگی شانس مجددی به شما می‌دهد.»

در ادامه این نشست مطبوعاتی، «ساسان گلفر» با اشاره به دیگر فیلم کارنامه کاری رزا بوش گفت: «یلم بعدی او «خیابان ۵۴ ام» هم فیلمی درباره موسیقی است.

سی‌وهفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

تمامی حقوق این پورتال متعلق به آموزشگاه موسیقی باریش می باشد.
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟